განწყობა


არაფერი არ მტკენია... გეფიცები... როცა ჩემში ნათითურებს ტოვებდი...




და დამაჯერა რომ სიყვარული ანგრევს დარაბებს - ვერ დავანგრიე.......




უკან გახედე,

ცხოვრება თითქმის

ნახევრად გაქრა...
ნოსტალგიური,
მხოლოდ ბავშვური
ღიმილი დარჩა...


aდამიანები როცა უმიზეზოდ მიდიან, უკან აუცილებლად ბრუნდებიან, თუმცა მათ დაბრუნებას იშვიათად აქვს აზრი.


aპატიე და დაივიწყე....




ერთი მინდოდა მხოლოდ რომ მეთქვა: ცხოვრება ჩვენი მართლაც რთულია. მაგრამ ეს უნდა გვახსოვდეს ყველას: დარაბებსმიღმა გაზაფხულია!


მეცოდები! შენი ყოველი ’’ჭკვიანური’’ ნაბიჯის გამო.. იმის გამო რასაც ლაპარაკობენ შენზე.. მეცოდები! იმის გამო,რომ დღითიდღე მეტ შეცდომას უშვებ.. ისეთ ადამიანებს კარგავ ვინც არასოდეს დაგკარგავდა.. : )) უკვე ყველაფერი გვიანია,მაგრამ სინანული გონიერებაა,რომელიც გვიან მოდის! იქნებ ინანო მაინც..

ები სხვის ცხოვრებაში... : )

ერთხელ და სამუდამოდ..
წავედი .. ^_^

და გრძნობდა, რომ ის, ვინც უკითხავად წავიდა, აღარასოდეს დაბრუნდებოდა...

...დრო არასოდეს...ნაბიჯები იგვიანებენ!... ‘’


სანამ შეაფასებდე ჩემს ცხოვრებას ან ხასიათს, ჩაიცვი ჩემი ფეხსაცმელი, გაიარე ჩემი განვლილი გზა, განიცადე ჩემი ტკივილი, ჩემი ეჭვი, ჩემი სიცილი, იცხოვრე ის წლები რაც მე ვიცხოვრე, წაიქეცი იქ სადაც მე წავქცეულვარ, წამოდექი ისე როგორც მე წამომდგარვარ ...

ყველა დასასრულის უკან ახალი დასაწყისია, ყველა შედეგის უკან - ახალი მიზანი. ვიდრე ცოცხალი ხარ იცოცხლე. წინ წადი მაშინაც კი, როცა უკვე ყველას ჰგონია, რომ დაეცემი..




ბედნიერება ბავშვობაშ იწყება.. და იქვე მთავრდება.

არაფრის დაბრუნება არ შეძლება. არაფერი არ ბრუნდება. ისევე , როგორც არ ბრუნდება გასული წამი.




სწორედ მას ვტოვებთ, სწორედ მას ვკარგავთ, ვინც არასოდეს მიგვატოვებდა..




შერჩა შემოდგომის წითელ საყვავილეს შენი მონატრების მკრთალი სილუეტი...

ღმერთო მაპატიე , რომ ვერ ვაპატიე........

ის გაგიჟდა, იმიტომ კი არა რომ უღალატეს, იმიტომ, რომ უყვარდა ის ვისაც ღალატი შეეძლო

დრო დააბრუნეთ იქ წარსულში რაღაც დამჩა სათქმელი..: ))

ჯერ უდარდელი დღეები გიდგას,და სხვის კოცნაში არ გახსენდები.... მაგრამ მერწმუნე ის დღეც დადგება,რომ სიგიჟემდე მოგენატრები...\



გავუფერულდი,

მოდი,
დამფერე...

ფერადი,,ფერადი,,ფერადი სამყარო.. სულ ჩემია,, მარტო ჩემი !!


ოცნება სიღრმეზე ღრმა იყო. !!!

ადამიანი ადვილად დაიჯერებს ხოლმე იმას, რაც მისთვის სასურველია...

ჯერ ვკარგავთ და მერე ვნანობთ... მერე ვდარდობთ... ცხოვრება კი არ იწყება თავიდან... : )

მოხვედი? –მადლობა!!! –წახვედი? –დიდი მადლობა!!!

ადამიანს რომელსაც არ სურს ძილისწინ დაგემშვიდობოს არ უყვარხარ!!! რომ სთხოვო ძილისწინ მაინც მაკოცეო, შეიძება გაკოცოს მაგრამ ეს დავალებული იქნება. სიყვარულია: როცა გრძნობ, გიხარია, გენატრება, გახსოვს და როცა გვერდით გაიწევა ხელს სწრაფად ჩაავლებ... შეგეშინდება არ დაკარგო!

ის გრძნობს ადგილს და იცის სად უნდა იდგეს.. ადამიანებმა კი არ იციანისე შორდებიან ხშირად ერთმანეთს


მიყვარხარ!მაგრამ ამ სიტყვას ახლა იაფი სცენის სურნელიც ახლავს!!

ჯერ ვკარგავთ და მერე ვნანობთ... მერე ვდარდობთ... ცხოვრება კი არ იწყება თავიდან...................................................

არასდროს ვინანებ, რომ ჩემი ცხოვრების ნაწილი იყავი, რადგან ერთ დროს შენ იყავი ის,
სწორედ ის, ვინც იმ წუთში ყველაზე მეტად მჭირდებოდა...

ჩვენ ხომ სულის სიღრმეში, ჩვენი ცხოვრების უმნიშვნელოვანეს და გადამწყვეტ წუთებში, ენით აუწერლად მარტონი ვართ'














Comments

Popular posts from this blog

ბოლო ზარი

ვიქტორ ჰიუგოს ნაწარმოებები

ჩარლზ დიკენსის ნაწარმოებები