კიდევ 16...

პირველ რიგში 15წელს ვეთხოვები ტეილორ სვიფტის სიმღერით:(მიყვარს ეს მომღერალი):დ




ესეიგი,დღეს გადაღებულ რამდენიმე ფოტოს დავდებ...გავიზარდე??? :d

სახლიდან დაბლა ჩავედით და იქაც ვმაიმუნობდით :დ :







ეს ჯერ კიდევ სახლში მე ბანტით ვარ,მაგრადვზივარ :დ მოკლედ აქ თათა ქუდით რომ ზის გვიხსნის როგორ ვითამაშოტ ე.წ ” მაფიოზობანა და პოლიციელები” :დ(აშკარად ვერ ვიგებთ:დ)


სალოს ჩემი სათამაშო ძაღლი მოეწონა:დ




რა სასტავიიიიი :დ:დ:დ ბანტით მე ვარ არ ადგავიწყდეთ,ხომ და კიდევ,ჩემი მაიკის წარწერებს არ ვბიმჩნევთ :დ











ეს იები დედამ მაჩუქა დილით და ისე გამიხარდა საჭემელებთან ერთად იდო მთელი დღე სუფრაზე :დ:დ:დ



ეს ტორტი გოგოებმა მიყიდეს,ხომ მართლა წინა დღეს დაქალმადედა დამაფიცა არ იყიდო ტორტი არ მიყვარსო,ასე რომ არც სანთლები ვიყიდე,რა ვიცოდი რომ ტორტს მოომიტანდნენ :დ ხოდა 1-ისანი ვიშოვნე სახლშივე და 6 ვეღარ ამიტომაც არის ასე :დ :



მართლა მაგარი დრო გავატარეთ :დ :დ:დ

საღამოს კი დეიდაჩემმა მითხრა შენს წლოვანებას ამერიკაში ე.წ ”sweet 16"-ს ეძახიანო,ხოდა მეც მაგარი სურათები გავჩითე:











Comments

Popular posts from this blog

ბოლო ზარი

ვიქტორ ჰიუგოს ნაწარმოებები

ჩარლზ დიკენსის ნაწარმოებები