ც რ ე მ ლ ი...






მე ცრემლი ვარ... ძალიან უწყინარი ცრემლი... თვალიდან მოვედინები, მაგრამ გულსჰი მტკივა და განვიცდი.

შენს გულში ვბინადრობ, დიდ ადგილს არ ვიკავებ, ძალიან პატარა ვარ, მაგრამ დიდი ძალა მაქვს... იმ ტკივილის შედეგად ვიბადები, რომელიც ცემით გამოიხატება – თვალიდან ბაგემდე ნაზად მოვცურავ და შემდეგ სიცარიელეში ვიკარგები... ზოგჯერ სიხარულსაც გამოვხატავ... ჩემი ადგილი იქ არის, სადაც ძლიერი გრძნობებია, სადაც სიყვარული მძაფრად იკვეთება და ტკივლი დროზე უკვდავია... ხშირად ვიმალები, მინდა სისუსტე დავმალო... ცემით მანიპულირებთ კიდეც, თამაშში მიყოლებთ... ჩემი საშუალებით ნიღაბს იფარებთ და ტავი მსხვერლად მოგაქვთ.. მე ხომ ცრემლი ვარ თქვენგან ასეთ მოპყრობას არ ვიმსახურებ... მე ძლიერი გრძნობებისთვის დავიბადე და თქვენი სიყალბით, გთხოვთ ფასს ნუ მიკარგავთ...

ავტორი :მერი ღელაღუტაშვილი

ჩემი მეგობარი წერს თემებს ეს თემაც მისია და ქეთის თხოვნით ვწერ აქ... : )))))




Comments

famousblogger said…
ugrmesi madloba gvanc dz magari temaa :) :) :) :* :* :*

Popular posts from this blog

ბოლო ზარი

ვიქტორ ჰიუგოს ნაწარმოებები

ჩარლზ დიკენსის ნაწარმოებები