მარტო ტყეში...

ტყეს ყველა სხვადასხვენაირად აღითქვემს,ზოგს ეშინია კიდეც ტყის,ზოგს სჯერა რომ,იგი საიდუმლოებით არის მოცული და იქ შეიძლება ჩაიძირო თავგადასავლების ზღვაში.
.............აი მე კი ძალიან,ძალიან მიყვარს ტყე და მე მისი არ მეშინია,პირიქით როდესაც მე ჩემს ნაქალაქარ სოფელში "უჯარმაში" ვიყავი და კვლავ იქ წავალ ხვალ ან ზეგ :D იქ ტყე არც თუ ისე შორსაა,ხოდა მომწყინდა ადამიანების ყურება?სახლიც?მინდა სიმარტოვე? ავიღებ ჩემს განუშორებელ თანამგზავრს-წიგნს,რომელს? ხან რომელს ხანრ რომელს... და მარტოდ მარტო გავუყვებით ტყისკენ მიმავალ გზას, მე და წიგნი...უჰჰ უკვე მოვედი?...ასე მალე?...სულაც არ დავღლილვარ...პირიქით,ყველაფერი პირიქით არის...
ავედი მაღლა ტყეში,შორს ადამიანებისაგან... და მე ჩავიფალი ერთდროულად სიზმრებში... ოცნებებში... წიგნებში...რა კარგიაააააააააა ვკითხულობ წიგნს...მომწყინდა???,,,,ვდებ წიგნს გვერდით და ვფიქრობ ტყის შემყურე....კარგია ასე ფიქრი...ძალიან კარგი... ....ფიქრები....ოცნებები....ვითომ და სიზმრები...წიგნების,კინოების პერსონაჟები...რა კარგიააააააა.... რა მოაწყენს????..........თუ არა პიკის საათი?ეს ხომ ის დროა როცა სახლშI უნდა დავბრუნდე???მოცვიწინე...არ მინდა წასვლა...მაგრამ სიამოვნებით გაბრუებული ვეღარაფერს ვეღარ ვგრძნობ... ავდგები ჩუმად და მივუყვებით სახლის გზას მე,და ჩემი წიგნი,ჩემი მეგობარი,მაგრამ უკვე არა ერთადერთი მე ხომ ტყეც დავიმმეგობრე?მე ბევრი მეგობარი მყავს გითხრა ვინები???------წიგნი...წიგნის პერსონაჟებნი...ტყე...ტყის საიდუმლო სამეფოში მყოფი ადამანნი და ყველა იქ მყოფი ცოცხალი არსება...კი მაგრამ იქ ხომ ბოროტებიც არიან???შენ რა ბოროტი მეგობრებიც გყავს??-არა...არა... თუ კი??? ხოოომ ბოროტები ყველგან არიან,რელაობაშიც,წიგნებშიც რომელიც ჩემთვის რეალობა გამხდარა და, და ტყეშიც,მაგრამ მე მათ გამოვასწორებ,ვანახებ მათ რა არის სიკეთე,ავუხსნი მათ,და ისინი გაიგებენ,ისინიც კეთIლი ადამიანი გახდებიან...და შემდეგ დაიწყება ახალი თავგადასავლები...ოღონდ,ოღონდ ჩემთან ერთად........რა კარგიააააააა.....რა ბედნიერია...... კიდევ მინდა ყვირილი ძალიან მინდა მაგრამ ეს რა არის??? უკვე მოევდი?? კარგი,მაშინ დავიძინებ და მე იქაც ტყეში ვიქნები,იქააც არავინ იქნება.......ვიყვირებ...ბოლო ხმაზე...არავის შემრცხვება...........კვლავ ოცნება და წიგნები........ჩემი მეგობრები..............



Comments

Popular posts from this blog

ბოლო ზარი

ვიქტორ ჰიუგოს ნაწარმოებები

ჩარლზ დიკენსის ნაწარმოებები