საუკეთესო მეგობრის გამო ყველაფერს დავთმობ :)



                   საუკეთესო მეგობრის გამო ყველაფერს დავთმობ, თქვენ?

ვიცი ამაზე სხვადასხვა აზრის იქნებით,მათგან ზოგი იფიქრებს:"თქმა ადვილია და აბა გაკეთება სცადე ან თქვი რა გაგიკეთებია მსგავსიო "

კარგით გეტყვით იმას რაც არავინ არ იცის :( მე დაქალის გულისათვის დამითმია ადამიანი    რომელთანაც შეიძლება ბედნიერი ვყოფილიყავი დღეს მის გამო რომ არ მიმეტოვებინა,მოკლედ თითქმის შეყვარებული :(მაგრამ თქვენ გგონიათ ვნანობ? არა მე არ ვნანობ, რადგან ვიოცი ასე რომ არ გამეკეთებინა სინდისი შემაწუხებდა და ყოველთვის მეტყოდა,შტამაგონებდა, რომ ჩემს გამო ჩემი დაქალი არ არის ბედნიერი,მიუხედავად იმისა რომ ეს ჩემთვის ძნელი იყო მე არ ვნანობ, მე ამ წუთას სინდისი არ მაწუხებს :) მე ყოველ დღე ყოველ წუთს ყოველ წამს შემიძლია დავთმო რარაც მეგობრისათვის მაგრამ ისეთი მეგობრისათვის ვინც ამის ღირსია!!!

მოკლედ რა ლექციებს ვკითხულობ პირდაპირ დავწერ რაც მინდა :D ამასწინათ "გურუ კლუბში მიგვიწვიეს მე და ჩემი ინგლისურის ჯგუფელები ამ წლის გამოსაშვებ საღამოს პ[ონტში იყო :D მაგრამ მე ვერ წავედი,რადგან მე და ჩემი დაქალი სოფელში ერტად ვიყავით დასასვენებლად ხოდა აბა მე რისი დაქალი ვარ,დაქალი მიმეტოვებინა და მე კლუბში გავრთობილიყავი?არა მე არც ეხლა არ წავედი კლუბში მაგრამ სამაგიეროდ აქ დავდებ სურათებს თუ როგორ გაერთნენ ჩემი დანარჩენი მეგობრები კლუბში :Dუი გაფრთხილება: ყოველთვის ასეთი კი არ ვარ ყველასთან მე ხომ ისიც ვიცი თუ ვინ შეიძლება გამოდგეს ადამიანი ღომელსაც მეგობღად თვლი,ამიტომაც მე წინასწარ და ძანლიან ძნელად ვარჩევ მეგობრებს შემდეგ კი იმ შემთხვევაში მივდივარ ბევღჯერ დათმობაზე მათთან ტუ კი ამას იმსახურებენ.ამ ცხოვრებაში ყველაფერი დამსახურებაზე არაა?:(

Comments

gvanca said…
This comment has been removed by the author.
gvanca said…
me mattvis dzlian bevr rames davtmob imitom rom isini uzomod miyvars... ai xvale midis chemi daqali sofelshi mteli zafxuli ver vnaxav mgoni da ukve ise menatreba ai ar vici raaa... adamiani namdvili megobris gamo dzalian bev ramezea wamsvleli....
(vaime raa me xo ver gamovchndi mag fotoebshi raa.. ukan vdgavaar. :P )
famousblogger said…
xoo... gvanc chemnairi xar...(ui xoo aq ar cghanxar magram tu ginda iset suratebsac davdeb sadac chanxar :P) :*: *:*
gvanca said…
ar gaq egetebi :P ... isev me unda moqce egetebi.. tore neta ras dadeb :D:D:D:D P
famousblogger said…
:D aba ar maqvs :P :P:P shen jana da vigaceebi rom zian skamze aba ra aris? ukve gamomigzavne egeni :D :P:P P da nu ,meblatavebi exla :D :* : *:*

Popular posts from this blog

ბოლო ზარი

ვიქტორ ჰიუგოს ნაწარმოებები

ჩარლზ დიკენსის ნაწარმოებები