"pet society"და თამაშით აწყობილი ცხოვრება...

"pet society"-ს www.facebook.com ზე ვთამაშობ და მართალი რომ ვთვა ძალიან მაგარი თამაში არ არის, მაგრამ თავისუფალ დროს გაგართობს,მოკლედ ამას დიდი ახსნა არ სჭირდება რადგან დარწმუნებული ვარ დღეს-დღეობით ყველამ იცის ეს საიტი და თამაში მაგრამ მოდით უბრალოდ გასართობად დავდებ ჩემი pet-ის სახლს :D და უბრალოდ თვენ შეაფასეთ...ისე ბევრჯერ მიფიქრია,მართლა მასე უცებ რომ აგროვებდე ფულს როგორც ამ თამასში და თან სახლიც ასე გქონნდეს მოწყობილიიიიი.... ეჰჰჰჰ კარგით აბა თორემ მე ამაზე ლაპარაკი თუ დავიწყე... :D (ისე ამის გარდა უამრავი თამაშია და დანარჩენი თქვენ იცით:))
ჩემს სახლს აქვს 2ბაღი:



შემოსასვლელი:

საძინებელი ჩემს საყვარელ ფერში :D :

აბაზანა :

აქ ალბათ უბრალოდ ოჯახის წევრები მოვიყრით ხოლმე თავს: :D

სამზარეულო ორ ადამიანზე :D

დასასვენებელი ოთახი(ბავშვებისათვის)

ხო რამანტიკული ოთახია? ეს ჩემმა შეყვაებულმა როგორც მომოიწყო ისე დავტოვე:D

და ბოლოს, მე:

აი ასე ვკოცნით ხოლმე ერთმანეთს მე და ჩემი რაინდი :D

აჰა, ავიწყე ცხოვრება ახლა კი დროა გადავიდე რეალობაში :(

Comments

siyvarulovna said…
მგონი 1 წლის წინ მეც მყავდა pet მაგრამ მერე FB გამიჭედა და არარ მიშვებდა. ახლიდან დაწყების ნერვები არ მქონდა. ხო და ასე ცაბარდა წარსულს. ცოტა ხნის წინ ცემ ძმამ დაიწყო ტამაში და ხანდახან იმის ცხოველს ვუვლი ხოლმე
famousblogger said…
:D aaa mitxari riti xar da sachuqrebs gamogigzavni xolme tamasshi :)))
MeOcNeBe said…
peti mewc erti wlis win vtamashobdi :D:D:D:D
famousblogger said…
:D ok simartles getyvit mec 1wlis win vtamashobdi mere am bolo tvemde tavi davanebe da exla axlidan momivida magis tamashis mugami.. aba tqvenc cadet dges tamashi da iqneb kidev gagartot ?:D :* :* :*

Popular posts from this blog

ბოლო ზარი

ვიქტორ ჰიუგოს ნაწარმოებები

ჩარლზ დიკენსის ნაწარმოებები