სიყვარული ბედნიერების დათმობაზეა?:(

საშინლად ვგრძნობ თავს იმის შემდეგ რაც ჩემმა ერთადერთმა დაქალმა თავის პატარა და სევდიანი ამბავი მომიყვა რომელიც დიდხანს გაგრძელდება...:(
მოკლედ ერთ ბიჭს ეს ჩემი დაქალი ერთი წელია გულწრფელად უყვარს,მაგრამ ჩემს დაქალს არა რადგან მას მასეთი ბიჭები არც კი იზიდავს... მაგრამ დღეს საბოლოოდ მიიღო გადაწყვეტილება იმის საფუძელზე,რომ ის ბიჭი საგრძნობლად შეიცვალა და ეს ჩვენი მხიარული "შუტნიკა" თინეიჯერ ბიჭს სახეზე ღიმილსაც კი ვეღარ შეამჩნევ უკვე ძალიან დიდი ხანია,აი ამიტომაც მსხვერპლი გაიღო ჩემმა დაქალმა და უთხრა მეც მიყვარხარო...და ამით დათმო თავის ბედნიერება წლებით მე ამს ვიცნობ ეს ასე მოხდება...:(((( ჩემი აზრით თუნდაც წლების შემდეგ მაინც გაიგებს ის ბიჭი სიმართლეს და და ამას თქვენც იჩიტ რა მოყვება....:(((((
გულქვა არ გეგონოთ,მაგრამ მე ასეთ მსხვერპლს არ გავიღებდი... კარგი ამ ჩემმა დაქალმა გოგომ გაიღო ეს მსხვერპლი მაგრამ ბიჭი გააკეთებდა ამას გოგოს გამო? :D
რავი,"სიყვარულს რას გაუგებ?"
თქვენ?თქვენ როგორ მოიქცეოდით?

Comments

Keri said…
xandaxan datmobazecaa magram magas siyvaruli agar qvia :((((
gvanca said…
me aset rames ar gavaketebdi.. mere mec davitanjebodi da is bichic.. ubralod davelaparakebodi da yvelapes gavarkvevdit :|
bluekittie said…
რაც არ უნდა იყოს, რამდენადაც კარგი ადამიანი არ უნდა იყოს, მე არ მოვატყუებ მასე არავის... მქონია მასეთი სიტუაცია კიარადა ჯერ ისევ მაქვს და არა, არა და არა. სისასტიკე არაფერ შუაშია, რაც არაა, არაა და მორჩა... ძალით ვერავის შეიყვარებ და ამაზე ვერც მოვატყუებ ვერავის...
აი ძალიან ძალან დიდი შეცდომა დაუშვა მაგ შენმა დაქალმა. არ ეპატიება და თვითონვე დაიტანჯება

Popular posts from this blog

ბოლო ზარი

ვიქტორ ჰიუგოს ნაწარმოებები

ჩარლზ დიკენსის ნაწარმოებები